Varmt Välkommen hit!

Mitt namn är Jenny och jag har företaget Devarana - trädgården i himlen.
Jag jobbar deltid som dipl. Aromaterapeut. Se inlägget om Aromaterapi där jag berättar mer om vad det innebär.
Detta är min nätbutik där jag säljer allt från härliga tvålar, tänkvärda produkter, avslappningsmusik till små inredningsdetaljer m.m.
Vardagslyx kallar jag detta!
Sånt som ger glädje i vardagen!
Med små enkla medel....
Kommer också att ge lite tips hur Du kan använda aromaterapi i vardagen...

Hoppas du ska hitta något som ger dig glädje och som du vill dela med dig till andra!

Må väl!
Jenny

torsdag 8 november 2012

Fotoalbum

 Alla bilder i denna kategori är från Kreativ Insikts hemsida! 
© Kreativ Insikt AB

Passar alla minnesvärda ögonblick i livet, dop, bröllop m.m.

Text & form: Carolina Gårdheim.
Foto: Stig Kälvelid.

24 x 23 cm, med klädda hårda pärmar, yta med fin struktur och svart wire'o-bindning.
Inuti 25 vita tjocka blad. Albumet kommer inplastat för bästa skydd.

Art.nr: 0037

Pris: 199 :-
Med texten: Ögonblick av liv, själars möte, kärlekstid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar