Varmt Välkommen hit!

Mitt namn är Jenny och jag har företaget Devarana - trädgården i himlen.
Jag jobbar deltid som dipl. Aromaterapeut. Se inlägget om Aromaterapi där jag berättar mer om vad det innebär.
Detta är min nätbutik där jag säljer allt från härliga tvålar, tänkvärda produkter, avslappningsmusik till små inredningsdetaljer m.m.
Vardagslyx kallar jag detta!
Sånt som ger glädje i vardagen!
Med små enkla medel....
Kommer också att ge lite tips hur Du kan använda aromaterapi i vardagen...

Hoppas du ska hitta något som ger dig glädje och som du vill dela med dig till andra!

Må väl!
Jenny

torsdag 8 november 2012

Böcker

Alla bilder i denna kategori är från Kreativ Insikts hemsida! 
© Kreativ Insikt AB

Linas lilla komihåg 
En liten bok om viktiga ting. Första steget för att forma sitt liv är att bli klar över vad som är viktigt i livet – för mig. Inte vad andra tycker, inte vad jag tror att jag förväntas tycka. När jag blev tvungen att se över hur jag levde mitt liv sammanfattade jag det som blev viktigt i tio komihåg. 
Vilka är dina budord? 
Handlar om alla tio komihåg.
För dig som tänker över livet.


Författare, form & foto: Carolina Gårdheim.


130 x 130 mm, 32 sidor, limmad rygg.

Art.nr: 0035

Pris: 50 :-

Skönhet är plåster på själens sår.
Bilder av sorg. Tiden läker inte alla sår, det är en myt. Det är vi själva som helar, med hjälp av nära och kära, och ibland av professionella "läkare". Det krävs mycket kärlek för att vi ska orka och komma ut starkare på andra sidan. Men vi har både styrkan och kärleken, våga lita på det.

Författare & formgivare: Carolina Gårdheim.
Foto: Anja Callius.
 

140 x 140 mm, 48 s, sydd limbindning. Omslaget är invikt.

Art.nr: 0036

Pris: 99 :-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar